TRENDY JESIEŃ/ZIMA 2015

11:20


W tym sezonie najmodniejszymi kolorami bez dwóch zdań są odcienie wiśni, bodro i brązu.




"Krata pasuje do wszystkiego i jest ponadczasowa". Tym zdaniem kierowali się projektanci przy tworzeniu tegorocznej kolekcji F/W.




Projektanci zainspirowani sztuką abstrakcyjną stworzyli geometryczne wzory na swoich ubraniach.




W tym sezonie będą królowały również pastele - projektantom szczególnie przypadł do gustu pudrowy róż.




Minimalizm przede wszystkim. Do tego dodać jeszcze stonowane kolory i otrzymamy obowiązkowe pozycje w szafie każdej bizneswoman.




Prostota i elegancja. To doskonałe połączenie dla kobiet, które w pracy chcą wyglądać stylowo i szykownie.


You Might Also Like

4 komentarze

  1. Burgundowe suknie bardzo mi się podobają, właśnie zastanawiam się nad hybrydami w takim kolorze. Co do klasyki i prostoty- uwielbiam połączenie black and white, dużo ubrań w mojej garderobie łączy ten motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sztuka abstrakcyjna na ubraniach jest mega!! :-) Ładnie to wygląda, ale za odważnie jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bordo to mój ulubiony kolor na zimę 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nigdy modowe trendy nie pasowały mi tak bardzo jak teraz :) Uwielbiam minimalizm, czerń i bordo <3

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images