ZAKYNTHOS - RAJ NA ZIEMI

17:51









Za oknem robi się coraz chłodniej, dlatego naszło mnie na oglądanie zdjęć z tegorocznych wakacji. Muszę Wam się do czegoś przyznać.W tym miejscu zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Jest prześliczne - istny raj na ziemi! Krajobrazy są niesamowite, a woda jak z bajki. Nic dodać, nic ująć. No może tylko temperatura mogłaby być niższa, bo ja preferuję taką w granicach 20-25°C, ale można było się do niej przyzwyczaić. Przyznam, że to była moja pierwsza podróż na wyspę, ale nie sądzę, by jakakolwiek inna mogłaby przebić to miejsce. Jeżeli zastanawiacie się gdzie w następnym roku wyjechać na wakacje, to z czystym sumieniem mogę Wam polecić właśnie Zakynthos. Mimo że jest to mała wyspa, to jest tu naprawdę wiele ciekawych opcji spędzenia czasu wolnego. Dla przykładu można wybrać się na rejs do Zatoki Wraku, na wyspę Carreta, gdzie można obserwować żółwie morskie, można pojechać do stolicy albo nawet wynająć samochód i samemu zwiedzić całą wyspę! Możliwości jest wiele i to tylko od Was zależy czy chcecie swój urlop spędzić aktywnie, eksplorując nowe miejsca, czy wolicie cały dzień przeleżeć na leżaku przy basenie.

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Mam w planach :) Jeśli preferujesz chłodniejsze, a urokliwe miejsce, to polecam Maderę :) Pisałam o Maderze u siebie na blogu, także zapraszam :) Dla mnie wyspą nie do przebicia były jednak Hawaje. Zazdroszczę ludziom , którzy się tam urodzili... Żyje się im znacznie łatwiej. Zupełnie inne podejście do życia ;)

    http://lilok-says.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, to jedno z wielu miejsc, które chce odwiedzić! Śliczne zdjęcia - szczególnie żółwia!
    Zdjęcia odrobine mi przypominają Californie, gdzie byłam w tym roku- jakbyś chciała poczytać to zapraszam na bloga www.workandtravelusaa.blogspot.com

    Piszesz w poście o wypożyczeniu auta, tak właśnie zwiedzałaś wyspe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wynajęłam samochód tylko na jeden dzień i dzięki temu widziałam wiele pięknych krajobrazów :) wykupiłam też trzy zorganizowane wycieczki na mieście, nie warto brać je w biurze podróży bądź w hotelu, bo są droższe :)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia i super pozytywny post - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę takich wakacji, chociaż ja po 15 latach przerwy wybrałam się nad nasze polskie morze i byłam zadowolona, domek, pogoda wszystko pięknie i ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Łączę się w przekonaniu, że wylegiwanie się na basenie to nie wszystko. ;) W te wakacje sam stanąłem przed wyborem, czy taplać się całymi dniami na termach, czy może pozwiedzać pewne Węgierskie miasto albo skoczyć gdzieś - choćby do Budapesztu. No i wyszło na to, że bez zwiedzania się nie obejdę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie tam :) Jeszcze akurat na tej wyspie greckiej nie byłam ale Grecję pokochałam od pierwszego wejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak, w krajobrazie ze zdjęć można się zakochać! Ehh lato gdzie jesteś?!

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images