MOJA CODZIENNA PIELĘGNACJA TWARZY

17:43










Pielęgnacja twarzy jest bardzo ważna, dlatego pamiętajcie, żeby o niej w żadnym wypadku nie zapominać! Ja zaczynam od umycia twarzy żelem, używając do tego specjalnej szczoteczki. Możecie ją teraz dostać w każdej drogerii, ja swoją kupiłam w Sephorze.
Następnie używam płynu micelarnego, aby pozbyć się pozostałych ewentualnych zanieczyszczeń. Teraz przychodzi czas na nawilżenie! Jakiś czas temu znalazłam bardzo fajny krem w aptece (ten, który jest przedstawiony na zdjęciu). Kosztował poniżej 10 zł, a świetnie nawilża i wszystkie moje podkłady się z nim lubią.
Gdy moja cera przechodzi załamanie, to sięgam po maseczki oczyszczające. Szczególnie polecam te z Tołpy, są naprawdę świetnie. Niedawno odkryłam firmę Nacomi, która posiada w swojej ofercie naturalne kosmetyki. Skusiłam się na ich maseczkę oczyszczającą i muszę przyznać, że jestem z niej bardzo zadowolona. Można kupić ją w drogeriach Hebe za ok. 25 zł.
Do pozbycia się jakichś krostek używam serum siarkowego z Barwy Siarkowej. Nakładam je punktowo na noc, a rano przemywam twarz letnią wodą. Serum wysusza wypryski, przez co szybciej się z nimi pożegnamy.
Nie mogłabym jeszcze nie wspomnieć o pielęgnowaniu ust. Do tego celu używam balsamu do ust Tisane (dostępny w aptekach, cena ok. 12 zł). Świetnie nawilża i odżywia delikatną skórę naszych warg.


A Wy jakich kosmetyków używacie do swojej codziennej pielęgnacji? Może podpowiecie mi  na co warto zwrócić uwagę :)

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Moje kosmetyki są dość mocno ograniczone, bo jestem niestety alergikiem i dostaje czerwonych plamek :/. W sumie mam jedtnie krem z LaRoche i tonik do demakijarzu :)

    Pozdrowionka,
    Smiley
    https://www.facebook.com/SmileyProjectPL/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam mydła w kostce z zieloną glinką do demakijażu a potem płyn micelarny z Biolaven. Na koniec krem z Lavera.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tonik z Garnier'a z tej serii czysta skóra, mam już chyba 4 opakowanie i świetnie się sprawdza ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images