GIFT IDEAS FOR HER

12:49


1. Lancôme, zestaw maskara Hypnôse; 159 zł Sephora  2. Benefit Cosmetics, zestaw Life of the Party!; 169 zł Sephora 3. Clinique, zestaw do twarzy; 99 zł Douglas 4. Estée Lauder, Mini Sumptuous Mascara + Lash Primer; 39 zł Douglas 5. Sephora, Enchanting Look; 59 zł Sephora 6. Yves Saint Laurent; Paleta Couture Variation; 335 zł Sephora 7. Urban Decay, Paleta Naked Basics, 125 zł Sephora 8. Urban Decay, Paleta Naked 2 9. Sephora, Duża kosmetyczka Laguna; 69 zł Sephora 10. Sephora, The Magic Game zestaw lakierów do paznokci; 79 zł Sephora


1. Kubek termiczny 300 ml, 29,99 zł Empik 2. Kapcie Snowflakes 2, 49 zł Home&You 3. Kubek Snowfall, 25 zł Home&You 4. Kubek termiczny ze złotymi paskami, ok. 72 zł Kate Spade 5. Coral Dots Wonder Planner 2016, 79 zł Wondermarket 6. Ramka Hindu, 69 zł Home&You 7. Koc Arabesco 2, 99 zł Home&You


1. Świeczka Fresh Cut Roses, 104 zł Yankee Candle 2. Szalik w kratę, 99,90 zł Mango 3. "Magia sprzątania" Marie Kondo, 34,90 zł Empik 4. "Love, style, life" Garance Doré, 54,90 zł Empik 5. Słuchawki Layla Rose Gold, 639 zł Frends 6. Zegarek Classic Sheffield 36 mm, 705 zł Daniel Wellington 7. "Elementarz stylu" Katarzyna Tusk, 49,90 zł Empik

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Fajny kubek termiczny <3


    Zapraszam na nowy post :D Byłabym wdzięczna za obserwacje :D Odwdzięczę się :D
    http://mypodrozniczki.blogspot.com/2015/12/propozycja-wycieczki-koobrzeg-gdansk.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pędzle NAKED są super!!! każdej Pani bym je poleciła. Zapraszam do siebie: www.bizuterland.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pomysły, szczególnie podobają mi się te kubki termiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś Lancôme Hypnôse i był to najgorszy tusz, jakiego w życiu używałam, co jest raczej dziwne, bo generalnie wiele osób bardzo go sobie chwali. Sumptuousy uwielbia moja siostra, ja niestety swojego tuszu idealnego jeszcze nie znalazłam. Ale jeśli ktoś szuka tzw. "zwyklaka" i nie oczekuje spektakularnych efektów, to polecam ten Clinique albo tanioszkę, czyli Max Factory :) Myślę, że to bardzo bezpieczny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam chrapkę na kubek termiczny Kate Spade... dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images