ŚWIĄTECZNE DEKORACJE UPDATE

11:57




















Już za 3 dni święta! Nie mogę się już doczekać. Z niecierpliwością odliczam dni do tego magicznego okresu. Pokój już posprzątany i udekorowany. Dokupiłam parę rzeczy, ale i znalazłam również stare ozdoby w mojej garderobie. Wydaje mi się, że wszystko łączy się ze sobą w całość. Teraz tylko czeka mnie przygotowywanie potraw i sprzątanie pozostałych części mieszkania. Zastanawiałam się czy dodać post o słodkościach, które możemy sami zrobić w domu i przy okazji będziemy się przy tym świetnie bawić z całą naszą rodziną. Dajcie znać w komentarzu co myślicie o tym pomyśle no i oczywiście wyraźcie swoją opinię na temat moich nowych dekoracji!
Trzymajcie się ciepło! Chociaż pogoda za oknem nie grzeszy temperaturą ;)

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Bardzo ładny efekt - od razu czuć świąteczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega podobają mi się świeczki i to jak je subtelnie wplotłaś w dekoracje ;D super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Gdy świąteczny nastrój panuje w każdym pomieszczeniu domu. I właśnie takie małe drobiazgi składają się na całość atmosfery.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Gdy świąteczny nastrój panuje w każdym pomieszczeniu domu. I właśnie takie małe drobiazgi składają się na całość atmosfery.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę ozdób. U mnie kociaki zjadłyby łańcuchy i wyniosły choineczkę :) U mnie puki co choinka. Jeszcze cała... Resztą zajmę się jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię świąteczne dekoracje, dlatego zawsze gdy jest na nie pora, ozdabiam cały dom :)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images