DEKORACJE ŚWIĄTECZNE

16:11










Dzisiejszy post poświęcony jest dekoracjom świątecznym. Jak możecie zauważyć, przy ich wybieraniu kierowałam się minimalizmem. Na bieżąco szukam jeszcze innych pięknych ozdób, które pasowałyby do mojego pokoju. A tak poza tym nie mogę się już doczekać świąt! Zostało jeszcze 10 dni. W powietrzu czuć już powoli tę magiczną atmosferę, która panuje podczas świąt. Najbardziej w nich lubię to, że mogę spędzić czas z tymi, których kocham i mogę zatrzymać się na chwilę w tym pędzie, który towarzysz mi na co dzień. 

A Wy co lubicie w świętach Bożego Narodzenia? :)

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Wygląda to wszystko naprawdę świetnie (szczególnie kolekcja książek <3)
    monsv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo nietypowa jest ta biała choinka. Ciekawe, jak by wyglądała z czarnymi i srebrnymi bombkami :)
    A kolekcja słowników niezła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zastanawiałam się nad srebrnymi bombkami. Możliwe, że za rok moją choinkę czeka metamorfoza :D

      Usuń
  3. widzę, że pasjonatka książek o wampirach i innych stworach :) ta sama kolekcja u ciebie na półce co u mnie :) P.C Cast + Kristin Cast mam całą serie jak cię interesuję chętnie niektóre sprzedam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dekoracje wyglądają bardzo ładnie. U mnie w tym roku wiszą tylko światełka. :)

    http://jejwysokoscjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. w tym roku pokusiłam sie o minimalizm i naturalne kompozycję, urządziłam się w te Świeta w zupełnei innym stylu od twojego :) ale u Ciebie równiez ładnie i przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images